2012. április 16., hétfő

Időnyerő kellene

Az a csoda szerkentyű , amivel Hermionét  segítették a Roxfortban, erre vágyom mostanság. Mindennap történik valami, s nemhogy részt venni, még nyomon követni is képtelen vagyok. Robog a PIL Akadémia, mindig új feladatot adva, s ami a legjobb, óránként töltik fel lelkes kollégák az új óravázlatokat, foglalkozásterveket, amit jó lenne mind megismerni - vagy legalább elolvasni... Már a második TeachMeet is megvolt, s én még az elsőn hallott ötleteket sem mind próbáltam ki.. A virtuális osztálytermünk a kezdeti lelkesedés után kicsit leült, de tény, képtelen voltam elég újszerű feladattal bombázni a csapatot. Azonnali tapasztalás: nyílt végű feladatokat kell kiötleni. Nagy örömöm is volt, mesélhettem kicsit egy értekezletünkön a PIL Akadémián tanultakról, így a tanév végén, néhány napon át a sulinkban belső IKT műhelyt szervezhetek a kollégáknak. Kicsit olyan érzésem van, mint az E-Hevesy 2011 februári indításakor - jesszus sikerült, hogy tudom megcsinálni...most arra gondoltam, hogy egy wikit kellene beállítanom, mert talán ha lehetőség lesz már a következő két hónapban is felmérni , mit is szeretnének a kollégák hallani, megtanulni, talán célzottabb lehet közös munka...Közben lassan, de biztosan rágja a bizonytalanság a sulis hétköznapokat, erről a HAT blogján lehet tájékozódni. Igyekszünk úgy tenni, mintha minden rendben lenne, használjuk és építgetjük a MINTHA ISKOLÁT. Amíg lehet.

1 megjegyzés:

  1. Hajnikám!

    Ha rálelsz a csoda szerkentyű időnyerődre, feltétlen értesíts!:)

    VálaszTörlés